zondag 22 april 2012

schimmen aan zee


5 opmerkingen:

  1. Fraai kleurenspel, lijkt wel of het licht uit de toren komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De figuren steken in ieder geval goed af. Ik vind vooral het linker silhouet wel mooi door de duidelijke omlijning van het gezicht en de knielende houding. Over de kleuren ben ik ook tevreden. Dank je voor jouw reactie, en wanneer kan ik een foto site van jou verwachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.. een foto site, ik weet niet of ik dat wel wil...
    Maar een deel van mijn foto's zijn wel te zien, en te becommentariƫren op eosdigitaal.nl. Voorlopig nog in het 'testcase' (= beginners) gedeelte, zie mijn eerste bijdrage: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?f=92&t=101290

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto.....heel sfeervol en silhouetten lekker scherp.

    Sandra.
    ps hoe krijg ik mijn naam bovenin te staan ipv "anoniem"? Of heb ik daar een "blog-account" voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik hier te lang naar kijk krijg ik alweer zin in Zeeland.

      Ik zal eens navragen wat er precies voor nodig is om onder jouw eigen naam te reageren.

      mvg
      bart

      Verwijderen